10 zalet targów – Pet-Expo – Międzynarodowe Targi Zoologiczne B2B

10 zalet targów

Targi, podobnie jak marketing, uwikłane są we wszystkie obszary ludzkiej działalności. Dlatego każdy, kto zajmuje się marketingiem musi spotkać się z targami, a wszyscy uczestnicy muszą odwołać się do marketingu.

H. Mruk, A. Kuc

Żadna firma nie może pozwolić sobie na to, aby funkcjonować bez reklamy, promocji, czy też szerzej rozumianego marketingu. Wyjątkowym narzędziem promocji firmy i dystrybucji jej oferty są targi. Obecność na targach to jeden z najstarszych sposobów reklamowania firmy, i w dalszym ciągu bardzo skuteczny.

ZALETY TARGÓW


1. nawiążesz bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami, z którymi możesz porozmawiać, przekonać do oferty firmy, wzbudzić zaufanie, a także uzyskać informację zwrotną

2. zaistniejesz w świadomości potencjalnych klientów

3. wzmocnisz kontakty z partnerami biznesowymi i pozyskasz nowych klientów

4. wprowadzisz na rynek nowych produktów

5. rozpoznasz oczekiwania klientów – uzyskasz bezpośrednią opinię o produktach

6. wzmocnisz wizerunek firmy i ugruntujesz pozycję marki na rynku

7. znajdziesz lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów produktów

8. poznasz najnowsze trendy branżowe

9. zapoznasz się z osiągnięciami i planami rozwojowymi konkurencji

10. dotrzesz ze swoją ofertą do wielu osób w jednym miejscu i czasie



H. Mruk, A. Kuc (red.), Marketing targowy. Vademecum wystawcy, Polska Korporacja Targowa, 2006, s. 21.
REJESTRACJA ONLINE