5 zmysłów – Pet-Expo

5 zmysłów

ZADZIAŁAJ NA KLIENTA ZA POMOCĄ PIĘCIU ZMYSŁÓW


Doskonała ekspozycja produktów na stoisku to targowe „must have”, ale towar sam się nie obroni. Targi to jedyne narzędzie marketingowe, które umożliwia bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami z wykorzystaniem wszystkich pięciu zmysłów, a nie tylko przy pomocy kodu werbalnego (rozmowy). Wykorzystaj to w 100%.

Perfekcyjnie przygotowane stoisko, które przyciąga wzrok, uścisk dłoni przedstawiciela firmy, z którego ust pada konkretna propozycja, zapach aromatycznej kawy – to wszystko działa na Twoją korzyść. Potraktuj udział targach nie tylko jako instrument bezpośredniego komunikowania się z klientami, ale przede wszystkim jako formę nawiązywania i podtrzymywania indywidualnych kontaktów z obecnymi i potencjalnymi kontrahentami. We współczesnym marketingu i dobie Internetu coraz większy nacisk jest kładziony na personalizację działań promocyjnych. Twój zespół musi być w pełni zaangażowany i gotowany na interakcje ze zwiedzającymi, a każdego klienta musi potraktować indywidualnie.

PAMIĘTAJ, nic nie zastąpi BEZPOŚREDNIEGO KONTAKTU.