14 celów wizyty na PET EXPO – Pet-Expo

14 celów wizyty na PET EXPO

14 CELÓW WIZYTY NA TARGACH


Według badań CENTREXU (Międzynarodowy Związek Statystyk Imprez Targowych)

NAJWAŻNIEJSZE CELE WIZYTY NA TARGACH to:



  • 1. zapoznanie się z innowacjami, nowymi produktami i pomysłami70%


  • 2 .uzyskanie aktualnej informacji o produktach w celu podjęcia decyzji zakupowej64%


  • 3. spotkanie z nowymi bądź też z istniejącymi już partnerami i podtrzymywanie relacji z nimi50%


Inne cele udziału w targach przez zwiedzających to:



  1. dokonanie ogólnej oceny rynku oraz jej poszczególnych segmentów
  2. przedyskutowanie korzystnych terminów, warunków cenowych
  3. nabycie produktu prezentowanego na targach (dotyczy to przede wszystkim targów konsumenckich – B2C)
  4. nawiązanie nowych oraz rozszerzenie dotychczasowych kontaktów
  5. spotkanie towarzyskie
  6. spotkanie ze specjalistami i autorytetami z danej branży
  7. udział w organizowanych konkursach, konferencjach, szkoleniach, warsztatach
  8. uzyskanie pomocy w rozwiązaniu szczegółowych (specjalistycznych) problemów
  9. doskonalenie i pogłębianie wiedzy zawodowej
  10. poczynienie obserwacji związanych z działaniami konkurentów
  11. poszukiwanie pracy (1)

    1. *Międzynarodowy Związek Statystyk Imprez Targowych


      (1) Gębarowski M., Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej, Gdańsk, 2010, s. 71.